Ons team

Jong, drive, anders denken, dwars denken, omdenken, creatieve passie – dat zijn de kenmerken van ons team, dat bestaat uit marketing- en communicatieprofessionals met jarenlange ervaring in de vastgoedmarkt. Onze expertisegebieden zijn: advies, concepten, tekstschrijven, mediatraining, event-productie, fotografie, video, vormgeving en sociale media.

 

Samen bieden we een uitstekende ondersteuning aan je marketingafdeling. We creëren voor jou onderscheidende, opvallende, interactieve contentmarketingprojecten met lef en passie. Projecten waar je over wilt vertellen, die vanzelf de aandacht van je doelgroep trekken en voor meer bereik, meer betrokkenheid en meer conversie zorgen.

Irina Chernobrovkina

Oprichter en projectmanager
Al meer dan 10 jaar werk ik in de vastgoedsector als media- en communicatiespecialist. Dankzij mijn ervaring ken en begrijp ik de beweegredenen en interesses van alle stakeholders in de vastgoedmarkt. Ik zie de synergie tussen marktpartijen, commerciële mogelijkheden en win-winsituaties. Ook ben ik in staat deze naar de nieuwe ontwikkelingskansen te vertalen.

Tijdschriften, websites, nieuwsbrieven, onderzoeksrapporten, communities, internet-tv, evenementen, tours, tentoonstellingen en uitreikingen – al deze contentproducten zijn communicatiekanalen van bedrijven over eigen projecten en prestaties. Met al deze producten heb ik veel ervaring opgedaan tijdens mijn werk voor vastgoedmedia-uitgeverijen in Nederland en Rusland.

In de kern is dat een constante zoektocht naar het meest simpele, korte en boeiende format van expertiseoverdracht van het ene bedrijf naar het andere. Mijn passie is het creatief proces dat erachter ligt en dat we samen met de klant doorlopen.

Henk Hokke

Client service director, creatieve multimedia concepten
Er liggen veel kansen op het verder professionaliseren van communicatie voor de vastgoedbranche. Met tientallen jaren ervaring in die wereld – Saatchi & Saatchi Business Communications, Volker Wessels Vastgoed, Eagle Vastgoedmarketing – pak ik graag die handschoen op.

Vastgoed, met name het belang en de zichtbaarheid ervan, beantwoordt naar mijn mening aan meerdere behoeften: klanten en gebruikers, de maatschappij, de eigen (kopende, verkopende of verhurende) organisatie en de functioneel-ruimtelijke vraag van de locatie. Zowel tactisch, strategisch en creatief liggen in die vier gebieden uitdagingen. We kunnen de stakeholders steeds beter (one on one) bereiken. Micromarketing is door de technische ontwikkelingen een belangrijk instrument geworden, maar vraagt daarom ook om speciale kennis en kunde.

Ik vind het geweldig om opdrachtgevers te adviseren; het juiste verhaal te maken, de juiste media te vinden en samen resultaten te boeken en successen te kunnen vieren.

Eduard Voorn

Journalist, schrijver, mediatrainer
Wat is er mooier om te raken met een zin die raakt, die binnenkomt? Het antwoord is een volgende zin, net zolang tot er een gave alinea ontstaat. Als freelancejournalist/schrijver schep ik er genoegen in om een vonk over te brengen waardoor mensen de tekst gaan lezen en ze worden meegenomen in een verhaal. Ik geloof dat the art of storytelling een brug slaat naar de wereld, naar klanten, investeerders of kopers.

Vastgoed is het vertellen van een verhaal. Je werkt als ontwikkelaar, architect, financier, aannemer, installateur aan het verder inrichten van een straat, wijk, stad, land. Je bent aan het scheppen. Het levert mooie verhalen op die vertelt kunnen en soms moeten worden. Tijdens mijn werk als (freelance-) journalist bij en voor Cobouw, Algemeen Dagblad, Vastgoedmarkt en PropertyNL kwam ik daarachter. Wat ik ook constateerde is dat het beter, raker kan. Teksten moeten schuren om ze uiteindelijk te laten glimmen. Als mediatrainer houd ik dat ook voor. Zonder passie geen verhaal, geen brug naar een potentiele klant of opdrachtgever.

Alexandra Sjerbakova

Beurzen, events
Al jaren lang fungeer ik als tussenpersoon voor Nederlandse bedrijven en organisaties die hun activiteiten naar Rusland willen uitbreiden of vice versa. Ik verleen het complete dienstenpakket van het verkennen van de afzetmarkt tot het begeleiden van het complete exportproces, van het introduceren van een product op de beurs tot het organiseren van een handelsmissie, van het eerste contact tot de onderhandelingen.

Dankzij deze ervaring representeer ik met flair de bedrijven op nationale en internationale vakbeurzen en organiseer ik de evenementen en projectbezoeken. Ik haal aandacht naar je stand, ik presenteer je product of dienst, luister naar de ander en leg ijzersterke verband tussen hun behoefte en je bedrijf. Als resultaat heb je meer bereik en meer contacten.

Ik krijg energie en positieve drive wanneer ik zie dat er nieuwe contacten en nieuwe businessmogelijkheden zijn gecreëerd. Echt contact is goud waard.

Lucas van Ouwerkerk

Aanbestedingsspecialist
Vastgoedbedrijven doen bijna dagelijks mee aan aanbestedingen. Overheden, maar ook ontwikkelaars en financiers laten vastgoedprojecten als de herontwikkeling van een bedrijventerrein via een aanbesteding lopen. Het tenderdocument dat uiteindelijk wordt ingediend is dan de sleutel naar succes, het project winnen.

Opdrachten van overheden, instellingen en bedrijven binnenhalen via openbare aanbestedingen is een vak apart. Dat is waar communicatie en sales samenkomen. Ik beheers deze professie tot in de finesse. Al 18 jaar ben ik namelijk betrokken bij het inkopen en verkopen via onderhandse en openbare aanbestedingen en het begeleiden van de organisaties en ondernemingen bij het inschrijven erop.

Samen een doorwrocht tenderdocument samenstellen is mijn passie. In samenwerking met SK Projects optimaliseer ik aanbestedingen om zo de scoringskansen te vergroten. Zo zorg ik ervoor dat er opdrachten worden gewonnen tegen een beter rendement.

Zalina Khamizova

International clients en Property Tours
Na 9 jaar werken bij de grootste vastgoedmedia-uitgever in Rusland heb ik veel kennis en expertise in de vastgoedsector opgedaan: hoe benader je deze doelgroep, hoe vertaal je hun behoeftes in projecten, hoe help je ze hun doelen te bereiken. Vooral op nationale en internationale beurzen spelen communicatie en netwerk een belangrijke rol, want in korte tijd moet je maximale bereik halen ondanks veel concurrentie.

Dankzij mijn ervaring met buitenlandse groepen van vastgoedprofessionals uit Rusland, Turkije en West-Europa, weet ik de vertaalslag van lokale marktkennis naar internationale schaal te maken en zorg ik voor de juiste oplossingen om de juiste doelgroep te bereiken. Communiceren in het Engels, aanpassen aan de mentaliteit en business etiquette van een andere land zorgen voor prettige werkverhouding en snelle resultaat.

Mijn passie is het starten van nieuwe projecten, samenwerkingen mogelijk maken door partijen bij elkaar te brengen.

Wat is dat vonkje van jouw bedrijf?

Laten we samen sparren hoe we jouw verhaal aanstekelijk kunnen maken.

SK Projects is een marketingadviesbureau dat zich onderscheidt door vanuit de marktkennis te starten met uitgeefprojecten en deze vervolgens crossmediaal te ontwikkelen. Voor alle b2b vastgoedmarketing projecten- en activiteiten kun je bij ons terecht.

Weet je al wat je nodig hebt? Vraag direct een offerte aan. We reageren binnen twee uur en zijn gewend met strakke deadlines te werken.

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op via telefoonnummer:
033 211 42 66.